Ради две работи... Прво, претставава во Битола.. Нели ко нешто од министерството сакаа да ја забранат (WTF), па се сјебаа тука...

Одеднаш се јавува писателот и нешто плаче (од Makfax): ... дури и самата идеја за политичка забрана, е нешто што ме исполнува со страв... за попосле да каже Со оглед дека изведбата не е авторизирана, таа првенствено е правен проблем, .... Проблемот, всушност не е, ниту естетски, ниту е политички, туку во правна држава тоа е проблем на правна држава. Абе у пичку матер иди бе.. Шо ко правен проблем да е морално супериорен од политички проблем??? ... Правен проблем, цмиу, цмиу, мојот авторски интегритет е повреден. Фак оф. Заради вакви морони станувам фундаменталиста по прашања на copyright.

Само колку да се знае... првата идеја за copyright била измислена како начин на цензура. Си добивал право да го печатиш и управуваш со делото од монархот ... ако му се свиѓаш.


Второто е со филмов 300 и „КРАДЕЊЕТО“ на „Зајди Зајди“.

ОД КОГО Е УКРАДЕНА БЕ ПЕСНАВА?!?!!

Чива била, in the first place? Моја? Твоја? Наша? Кои се тие ние???

Еј ... глеј ... уште сум ја имал изведбата на Сариевски на харддиск ... па нели беше украдена??? Како тоа сепак можам да ја слушам? Еј... можам и да ја пеам... Ја па мислев ми ја украле засекогаш...

Више у пичку матер да идете сите copyright nazis.


А сеа коа ќе се сетам и Мозила дегените се copyright nazis.. уфф како ме испиздија и они...

ps. од накурчено чувство ме вади само помислата дека copyright моралистите сите го гледале филмот пиратски :) - хихихи, обожавам иронија :).

Објавено: вто, 03 апр 00:46:47 CEST 2007
[æ]